0 Comments
coffee image with beans

Din Argentina și până în Etiopia, cafeaua este probabil una dintre cele mai îndrăgite și consumate băuturi din lume. Fie că o bem dimineața, acasă ori în drum spre muncă, fie în relaxantele pauze, ea devine un ritual, parte din cotidian. Este bine cunoscută importanța socială a acesteia și rolul pe care îl joacă în relațiile interumane – coffeshop-urile sunt pline de oameni care se întâlnesc să comunice, să împărtășească vise, să râdă.

Cu toate acestea, multă lume nu știe de beneficiile acesteia și cum ne îmbunătățește viața, consumată cu moderație, bineînțeles.

  • Cafeaua reduce riscul de Diabet, tip 2

Studiile științifice recente indică faptul că un consum moderat de cafea reduce riscul de a dezvolta Diabet de tip 2. Consumul moderat este de 3-5 căni/zi, conform Autorității Europene de Siguranță a Alimentelor – studiul fiind făcut cu oameni din 8 țări ale lumii.

  • Cafeaua stimulează activitatea cerebrală

Tot Autoritatea Europeană de Siguranță a Alimentelor a declarat că există o relație de cauzalitate între creșterea nivelului de concentrare și cafea. 75 de mg de cafea – cantitatea întânlită într-o cană medie – îmbunătățește atenția și nivelul de concentrare. Rezultatele sunt visibile mai ales când este vorba de ture de noapte, când avem nevoie de o atenție sporită.

  • Boli cardiovasculare

Cafeaua scade riscul unor boli de inimă dar și a atacurilor cerebrale. Studiile arată că un consum moderat de cafea, zilnic, reduce riscul de accident vascular cerbral, în special la femei. Un studiu efectuat recent arată că după 8 săptămâni de consum regulat de cafea, subiecții au demonstrat o tendință semnificativă în ceea ce privește scăderea presiunii sângelui.

So Sunday people, keep calm and drink coffee!

Write a comment:

*

Your email address will not be published.