0 Comments
Smoothie with berries

Fie că vreți să vă detoxificați organismul, să aveți un mic dejun sănătos și plin de vitamine sau să încercați ceva nou duminica aceasta, noi vă propunem două rețete super sănătoase pentru a vă bucura de un smoothie delicios și plin de nutrienți.

1. Smoothie cu banane și ghimbir

  • indicat celor care au probleme cu stomacul, digestia.
  • nutrienți: 157 cal, 5 gr proteine, 34 gr carbohidrați, 28 gr zahăr și 1.5 gr fibre.
Ingrediente:
  1. o banană tăiată;
  2. o lingură de miere;
  3. jumătate de linguriță de ghimbir dat pe răzătoare;
  4. 180 ml iaurt de vanilie;

Se adaugă ingredientele în blender și se mixează până ce conținutul devine smooth :-)


2. Smoothie cu ceai verde, coacăze și banane


  • antioxidant;
  • nutrienți: 269 cal, 3.5 gr proteine, 63 gr carbohidrați, 38.5 gr zaharuri și 8 gr fibre.
Ingrediente:
  1. un pliculeț de ceai verde;
  2. 2 lingurițe de miere;
  3. 250 gr de coacăze congelate;
  4. jumătate de banană;
  5. jumătate de cană de lapte de soia cu vanilie;
Pregătire:

Se pune apa la fiert – jumătate de cană – apoi se adaugă pliculețul de ceai. Se scoate după trei minute și se adaugă mierea.
În blender se amestecă banana, coacăzele și laptele cu gheață apoi se adaugă ceaiul până ce compoziția devine smooth.





Keep in touch for more!

Write a comment:

*

Your email address will not be published.